woensdag 2 januari 2013

Letterbak


 Vlak voor de kerstdagen had de Action deze leuke letterbakken. Ik heb er 2 gekocht voor in het trapgat. Nummer 1 is ondertussen klaar en hangt op zijn plek. Ik heb de papiertjes gebruikt die ik van Linn voor de Secret Santa had gekregen.
Het is Flower Power van Marianne Design. Leuk en vrolijk papier. Helemaal mij :D

Nu ik de foto eens goed bekijk lijkt het net op de P uit Carpe een beetje verkeerd staat, maar in het eggie is dat niet zo hoor :D

Ik denk dat de meeste het wel weten maar Carpe Diem is een latijns spreekwoord, wat betekend "pluk de dag"

Ik ben erg blij met het eind resultaat. Hieronder /naast nog een paar detail foto's. Zodra nummer 2 klaar is, krijg deze ook een mooi plekje in het trapgat. Schijn onder deze. Ik ben er nog niet uit welke tekst ik daar ga gebruiken, maar wel dat het met hetzelfde papier gebeurt om wat eenheid erin te houden.

Het takje heb ik zelf met de hand getekend en uitgeknipt (jaaa knap he!) Het vogeltje is een svg file en heb ik uitgesneden met de cricut. Omdat ik het vogeltje wat karig vond heb ik er zelf een vleugeltje op gemaakt. Vond ik persoonlijk net iets meer af.

Her er en der nog wat bloemetjes.

Al met al ben ik erg blij met het resultaat.






3 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er vrolijk uit, joh! Zal gezellig staan in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal een gezellig beeld geven als je de trap afloopt, dan zie je het iedere keer weer! Wordt je vast heel vrolijk van met die leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat krijg ik zin de de lente als ik dit zo, zo fleurig en vrolijk, pluk de dag als je dit ziet als je naar beneden komt, moet het wel goed gaan.

    BeantwoordenVerwijderen